Älskade helg är redan här!!!!



 
Jenny och Klara idag på fotolektionen
 
YES, nu har jag helg igen... så grymt skönt! Det går så himla fort, nu har jag liksom fyra hela dagar framför mig att göra precis vad jag vill! I morse missade jag och Fanny vår buss så vi blev 20 minuter sena tyvärr. Därefter hade jag ESL lektion och vi har midterm i det just nu, så vi skulle skriva en essay under lektionen och nja, det kändes inte så bra. Så svårt att komma på vad man ska skriva på plats och under press tycker jag. Sen hade jag fotoklass, vi gjorde inte så mycket där idag...vår lärare står och babblar om massa historier och skämtar osv så det tog i princip upp hela lektionen idag haha, men han är så himla go och glad!
 
Sen väntade min underbara Fitness lab... jag var verkligen inte motiverad (som vanligt...), men när jag kommer dit ja då har vi oförberett miderterm där också!!! Man skulle alltså springa så långt man kunde på 12 minuter och sedan göra så många armhävningar och situps man kunde göra under 1 minut. Även om jag var omotiverad så pushade jag mig själv till att bli motiverad, och tävlingsinriktad som jag är så ville jag ju såklart vara bäst... jag är faktiskt riktigt stolt över min prestation jag sprang 2,6 km på 12 minuter, vilket ändå är bra tror jag? Sen gjorde jag 60 armhävningar och 65 situps, jag gjorde bättre ifrån mig den här gången än första gången på testet så det känns riktigt bra... det var en kille som sprang före mig och han sprang 3 km på 12 minuter, sen var det en kille som gjorde 86 armhävningar och de var lite out of my reach så att säga haha! 
 
Nu blir det lite plugg och matlagning, sen ska jag bannemej lägg mig i min säng och kolla på Modern Family hela kvällen och natten om jag så orkar för nu har jag helg hehehhe! 



Kom ihåg mig?