WEDNESDAY

HEEEEJ! det händer inte så jättemycket här borta i LA just nu faktiskt, dagarna flyter på (dock fortfarande sjuk). Eftersom jag fortfarande inte kan träna på grund av denna j*vla hostan så kunde jag heller inte gå på min gymlektion idag, istället hoppade jag av på Westside Pavilion som ligger på vägen hem, det är ett mall... har faktiskt aldrig varit där innan! När jag tog bussen därifrån för att åka hem så fick jag med mig 3 påsar hem ooopsi! 


Mönstrade byxor från H&M
 
 
Kjol från Hollister
 
Hand cleanse gel och Lip balm från The Body Shop
 

När jag kom hem var jag superduper hungrig så jag gjorde lite mat och åt lite banana chiiips (surprise...), sen gick jag och Natalie och tog foton på LACMA ljusen till vår photoassignment som ska in på söndag (ja vi har photoassignments hela tiden...)!  LACMA står för Los Angeles County Museum of Art, där spelas till exempel filmen No strings attatched med Ashton Kutcher och Natalie Portman in om ni vet vilken det är, det var därifrån jag kände igen museumet hehe... Här är några av bilderna jag tog där: 
 




 
 

Jätte snygga byxor :)

Svar: tack!
Jennifer Dise

Per

Första bilden från LACMA gillar jag skarpt!

Svar: TACK!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?