Thanks god it´s friday!

HELGER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! Denna helgen har varit perfekt hittils! Igår kväll gick jag och Fanny till Ralphs och storhandlade (Verkligen storhandla), med våra 6 påsar var som vi försökte packa smart i våra väskor så försökte vi ta oss hemmåt, fy vad jobbigt det var, det är så långt dit och med så mycket packning blev det ett riktigt träningspass! När vi kom hem var vi helt ensamma eftersom resten skulle ut och partaaa på Halloween, men istället är jag och Fanny hemma och gör nachotallrik i ugnen och till efterrätt en B&J mummaa och till det några avsnitt Modern Family! Vi somnade redan vid kvart över tio halv elva, så himla skönt, vaknade vid 8 och tog en PW på Melrose Ave. Idag har det även varit supervarmt (vill bara påminna om att det fortfarande är typ 28 grader och det är november hehe), så vi har i alla fall legat ute och solat lite idag, men jag får ändå ingen färg:( blekfis. 

Ikväll blir det biodate med Fanny! Vi ska se Carrie som jag hört inte ska vara en skräckfilm dock, men ändå väldigt bra! Hoppas ni alla haft en bra fredag 

 
 



Kom ihåg mig?