TGIW- thank god it´s wednesday

Heeej kompisar! Nu har jag äntligen helg IGEN! hehe, tre dagar i skolan räcker för min del. Nu är det inte alls långt kvar tills vi får jullov här borta, eller ska man säga sommarlov kanske! För vi har ju faktiskt två månaders lov. Det är helt sjukt egentligen vad tiden går fort, satt och kollade igenom bilder från i början av resan och det har redan gått 4 månader sedan vi kom till LA! Jag trivs verkligen här, klart man saknar Sverige ibland och sin familj, men jag skulle absolut inte kunna tänka mig att åka hem ännu, det är jag inte redo för än! 

Mina veckor framöver ser ut såhär:
Imorgon är det Thanksgiving och då har jag och Fanny lite planer som ni får läsa mer om sedan. Sen är det 1:a advent på söndag som jag längtat efter såååå länge, för då ska jag kolla julkalendern och äta massa pepparkakor, hehe. Sen så har jag en hel vecka i skolan, veckan där efter är det bara massa Finals, så då har man inte alla lektioner. Sen är det två dagar till i skolan veckan därpå, men det är också bara finals så då är vissa lektioner inställda! SEN är det lov! och bara några dagar efter det så kommer min SISTAAAA och Anton hit! 
 Livet är allt bra ibland! 

En gammal bild från mitt saknade rum :(, hade ingen annan att bjuda på från idag, sitter just nu sveettig och äcklig efter ett litet gympass, så tror inte ni vill se mig just nu faktiskt! 






Kom ihåg mig?