SUNDAY

Då vart ännu en helg förbi... Denna helgen har verkligen varit så skön, bara tagit det lugnt och njutit av att vara ledig! Idag vaknade jag klockan halv 8, gick upp och skypade med min käraste syster och mammi. Gud vad jag saknar min familj... Fortfarande hostar jag som jag vet inte vad, vill bara bli av med den nu! Resten av dagen har jag ägnat åt att plugga på Starbucks, kollat på modern family and guess what ätit tonfisk för första gången i mitt liv haha...Fan jag är ju inte alls kräsen längre ju! 
 
Nu ska jag fortsätta att plugga eller kanske kolla på modern family har inte bestämt mig riktigt ännu hehe... Imorgon så har jag en sååååå lång dag framför mig eftersom jag ska vara i skolan från 8 på morgonen till 9 på kvällen, japp så länge ska jag vara där, vi ska nämligen lära oss ta kort i mörkret...Men om fyra dagar så väntar ännu en underbar helg och då ska jag och Fanny även se AVICII! Så grymt taggad, då får vi även besök av Jacob och hans vänner från Santa Barbara! 
 
 
Starbucks plugg//Pumpkin Patch//Natalie på Urth Café//Venice beach//Smothie från Urth Café//Chai latte i julmugg// JAG jennifer dise äter tonfisk!// PW på Melrose Ave// dagens söndagslunch-kesoplätter á la Titti! 
 
Hoppas ni har haft en superbra helg ni med!
♡ Pussis ♡
 

Vi saknar dig också gumman ❤️❤️❤️




Kom ihåg mig?