STUDYDAY

Vill faktiskt ge mig själv en liten klapp på axel nu. Jag har faktiskt pluggat hela dagen idag, nästan i alla fall. Efter skolan åkte jag hem och lagade lite mat och ni kan ju säkert gissa vad jag åt... yes, laxsallad ännu en gång! Efter det och kanske ett och annat avsnitt av Modern family, så gick jag och Jasse till Starbucks på Farmers market för att sätta oss och plugga, har en del att göra... Vi satt där i 4 hela timmar!!! Jag hann klart med ett arbete i Sport Psychologyn, läste ett kapitel i Business, och nästan klar med mitt Project i Business! Känns riktigt skönt att fått gjort en del idag. Såhär duktig har jag varit idag då ja! 


 
Nä fy vad tråkigt, nu sitter jag även här hemma helt ensam. Fanny och Titti bestämde sig lite spontant för att gå ut till LURE för några minuter sedan, vill egentligen med, men minst av allt vill jag bli ännu sjukare, så jag gjorde ett klokt val att stanna hemma. Linnéa gick ut med några av sina kompisar och Jasse trodde jag var hemma så satt och ropade på henne, men hon hade tydligen smitit ut lite innan Titti och Fanny gick för att åka till sin pojkvän. Så nu är det lite deppigt här... vad ska man göra nu? Får nog bli några avsnitt av Modern Family innan läggdags! 
 
PUSS  & GOD NATT 
 



Kom ihåg mig?