STU DYING

Alltså nej, nu orkar jag inte ens skriva på engelska faktiskt... Idag när jag kom hem var jag så omotiverad till allt, jag släpade mig och mina tunga primeboots hem från busshållplatsen och kastade mig själv i sängen när jag kom hem. Jag visste inte vad jag skulle laga för mat och jag var så hungrig, jag ville egentligen träna men hade absolut noll ork. Jag fick reda på att jag skulle skriva en summary till imorgon också... Efter lite uppmuntran av Nathalie via Viber så tog jag mig i kragen och gick till starbucks för att plugga med Julia inför vårat prov i Business på torsdag, men vi fick kramp i handen av allt skrivande så vi gick till worldmarket istället... När jag kom hem ville jag bara sova egentligen, men jag satte mig och skrev äntligen klart min summary! Så ja nu är jag klar har officiellt tröttnat på plugget ordentligt!!!
 
Nä nu ska jag och Fanny ta oss till gymmet och "chill-träna" lite, bara ta en pw eller kanske lite cross-trainer och prata, för att bara få rensa alla tankar från alla "måsten"! 
 
 
HEJSVEJS

Inte långt kvar nu älskling, till lite ledighet!
Kämpa på så kommer belöningen.
Love u!
Puss Pappi

Svar: Ska bli så skönt!Älskar dig!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?