Pumpkin Patch & Urth Café

Vaknade av att jag hade jätteeont i halsen imorse... blää vill inte va sjuk ju! Men lika glad va jag för de, så jag satte på mig kläder och gick ut i det härliga vädret för att fota min nya photoassignment som vi fått nu... vi ska ta kort på naturliga bokstäver, dvs. saker i naturen som liknar någon bokstav och sen bilda två ord av dessa bilder...svins svårt! 

Sen ringde Natalie och frågade om jag ville följa med henne till en Pumpkin Patch, det är ett fält som man letar efter pumpor haha, Natali köpte sig en fin liten pumpa! Det är typ som en tradition att gå dit har jag hört, vi var på  Mr. Bones Pumpkin Patch. Efter det åkte vi vidare till Urth Café, vilket är ett känt Café som ligger på Melrose ave. dit går även massa kändisar! Köpte mig en grymt god smoothie. Nu är jag väldigt trött så ska väl ta mig en liten nap innan jag och Fanny traskar till Ralph´s för att STORhandla, eftersom vi har levt på våra rester hela veckan haha! 




















 
 



Kom ihåg mig?