Night session

Imorse kämpade jag mig upp i sängen, kunde knappt sova under hela natten på grund av min hosta. Jag tog mig till min första lektion men sen kände jag att jag hade gjort mitt så jag tog bussen hemmåt! Fick dock lite ångest när jag insåg att jag egentligen verkligen behöver vara på lektionerna, men jag orkade inte... Fast bestämde mig ändå för att ta mig till skolan på kvällen för att vara med på foto klassen, så slipper jag den på onsdag kväll istället! Så nu är jag äntligen hemma igen! Jag och Fanny hade verkligen tur när vi skulle åka hem från skolan nu på kvällen... när vi satte oss på första bussen från skolan så ser vi att det är 17 minuter kvar tills den andra bussen går, och om vi missa den så skulle nästa gå om en timma!  (det brukar ta ca en halvtimma på första bussen egentligen) Men som tur va hann vi med den PRECIS, usch annars hade vi fortfarande suttit och frysit på busshållplatsen! 

Haha alltså det är verkligen hur många som helst som frågar om jag och Fanny är tvillingar... alltså va?! Det var en kvinna på bussen nu som frågade "are you guys twins" och denna gången bestämde vi oss för att svara ja haha och så säger hon "I knew it!"... eller inte...

Här är några bilder från dagens night session.

 








GOOD NIGHT

Du har blivit en grym fotograf :)
Miss you!!!!
Älskar dock att se hur bra ni har det!!!
Längtar tillbaka till ALLT!
Love you <3
Pappi

Svar: Tack pappi!
Saknar dig massor! Det förstår jag... Älskar dig!
Jennifer Dise

Jäklar vilka coola bilder =) Och ni ser ju faktiskt ut som tvillingar imo ^^

Svar: Tack! Haha kanske vi gör då:)
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?