Lovely tuesday

 
 
 
 
Blus från Naomi and lavender

En helt underbar dag har jag haft idag! Startade den med en god frulle, sen direkt i väg till skolan. När jag kom till business lektionen så fick jag tillbaka resultatet på provet som jag trodde hade gått svindåligt, men det visade sig att jag fick rätt bra ändå! 87 av 100 vilket är typ A-, så jag är riktigt nöjd! När jag kom hem körde jag ett träningspass; Löpning i 30 minuter och sedan mage och ben! 
Efter det gick jag till starbucks för att plugga och gjorde klart hela mitt projektarbete i Businessen! Påvägen hem fick jag syn på den här underbara blusen, den var på rea och inte alls dyr så jag slog till! 

När jag kom hem igen så gjorde jag TACOS och kollade på Paradise Hotel, åh vad gott det var, har inte ätit tacos på hur länge som helst, fick en känsla av att det var fredag helt plötsligt. Det är det ju nästan för imorgon är min sista dag i skolan och vet ni vad!? jag slutar klockan 12.35 för min gymlektion blev inställd! 
 
 
PUSS&KRAM



Kom ihåg mig?