LEG DAY!

Känns grymt skönt avslutade precis ett litet ben och magpass på gymmet. Eftersom jag fortfarande hostar bangade jag att köra kondition tills jag verkligen känner mig fullt frisk. Alltså mina ben, jag seriöst skakar, kommer nog att få lida en aning i morgon utav träningsverk, men som jag saknat det. Nu sitter jag och äter min näst sista älskade Swebar buhu, snart är de slut, och kollar på 90210. 
 
Vet ni vad jag funderar på att göra...Jag är nämligen inte så jätteförtjust i min Nikon kamera (eller pappas kanske jag ska säga...), så funderar faktiskt på att investera i en ny, och då har jag kollat lite på Canon T3i, så vi får väl se om jag har en ny kamera snart eller så bestämmer jag mig för att vänta...hm hard decision! 
 
Nä vet ni vad, känner att jag måste bli bättre på min engelska nu, så pippis sorry jag kommer skriva på engelska också! Haha kommer säkert bli lite knas meningar ibland för är inget proffs ännu, menmen då kanske ni får er ett gott skratt ibland! :D

Feels so good, just finished a leg and ab work out at the gym. Since I still have my damn cough I skipped the cardio today. Omg my legs, seriously they are shaking right now, I´ll probably feel so sore tomorrow, but this is what I´ve missed these past weeks. Now I´m sitting here whatching 90210 and eating my penultimate Swebar buhu, soon I´ve finished them all...
 
You know what!?... well, I´m not that delighted with my Nikon camera (or maybe I should say my dads camera...), so I´m thinking about investing in a new one. Anyway, I´ve been looking on the Canon T3i. We´ll see, maybe I have a new camera soon or I´ll decide to wait... hm hard decision! 
 
 
 

Så najs känsla efter att man varit på gymmet, älskar det!

Svar: verkligen!
Jennifer Dise

Jajajajjaja ok då




Kom ihåg mig?