Hollywood Bowl- AVICII

Åååh så grymt var det igår! Längtade så mycket till denna dagen och så bra det blev! Vid två tiden tog jag och Fanny oss in till Hollywood blvd. för att träffa Jacob och hans vänner från SB. Från början skulle vi endast vara 7 stycken som skulle käka tillsammans på Hard Rock men det slutade med att vi var ett gäng på 16 stycken! Men alltid kul att vara många. Efter vi käkat grymmegod mat så splittrades vi, några gick och shoppade och några skulle flytta bilen osv. Så jag och Fanny satte oss på ett mysigt litet fik på Hollywood och tog en liten chai och en brownie! Sen traskade vi iväg i våra klackar till Hollywood Bowl där vi mötte upp alla igen! 

Efter vi hade kommit in till Hollywood bowl så splittrades vi igen, eftersom alla hade olika platser! Det var sjukt mycket folk där och det var en sådan grym upplevelse! Jag och Fanny hade tänkt att ha klänning och ingen jacka på oss, men vi bestämde oss för att ta både jeans och jacka, och det var tur kan man ju säga för vi frös som aldrig förr! Vi lindrade bokstavligt talat in oss i varandra för att hålla värmen, det var så fruktansvärt kallt! Jag trodde knappt jag skulle klara vara kvar! Men även om det var kallt var det så kul! Jag hade tre låtar som jag verkligen ville höra, det var Hey Brother, Addicted to you och Wake me up och jag fick höra alla! Sista låten var Wake me up och det var verkligen ett grymt avslut med massa fyverkerier! En GRYM kväll helt enkelt!



 
 
 
 

Hur cool som helst, fina bilder! Ha en underbar dag! :)

wow låter häftigt!




Kom ihåg mig?