Happy day

Heeej allihopa där hemma! Idag är jag lite gladare än vad jag var igår faktiskt! Ni kanske undrar varför, eller inte.. men i alla fall så fick jag reda på att jag fått 100/100 på mitt Sport Psychology prov som jag hade i måndags, så himla glad blev jag. Det betyder alltså att jag har fått full poäng på allt vi gjort under terminen i den kursen än så länge! 
 
Jag hade essay writing idag på min engelska lektion, det gick väl sådär men jag är nöjd ändå, känns skönt att den är gjord nu också. På min fotolektion idag fick vi i uppgift att vi skulle gå ut och ta självporträtt, alltså porträtt på oss själva som speglar vem man är som person! Så då tänkte jag att jag ställer mig på händer och ler hehe, för att jag är en glad, sprallig tjej som älskar gympa haha... Man var tvungen att själv bestämma inställningarna på kameran för att få ett bra exposure och sen sätta kameran i en annan persons händer som bara ska klicka på knappen. Meningen är att det ska vara som att man själv har tagit fotot, om ni förstår hur jag menar! Vi skulle sedan visa upp bilderna vi tagit och när jag visade upp min började min lärare skratta och applådera "this is what I want you to do, this is a picture that reflect personality", så jag blev väldigt glad för det, hehe! 
 
Dagen flöt på bra tills jag slutade skolan och skulle sätta mig på bussen och vid den tiden jag slutar (15.35) är trafiken KAOS! Det tog mig två timmar att komma hemma idag...men nu är jag i alla fall hemma och ska sätta mig och plugga inför mitt allra sista prov för den här veckan!
 

Heey everyone! I´m in a little bit better mood today than I was yesterday! You might wonder why, well, I found out that I got a full score on my Sport Psychology test that I had this Monday, feels so good. That means that I have got a full point on everything we´ve done in this class so far!

I had an essay writing in my English class today, which I didn´t do so well on, but I´m happy anyway it just feels good that it´s over. At my photography class today we were asked to take a self portrait, which was going to reflect who you are as a person. So, I thought I just do a handstand and smile since I´m a happy, frisky girl who loves gymnastics, hehe! You had to set up the picture and the camera settings on your own and then put the camera in someone else hands to press the buttom. The whole concept was that it would be as you had photographed yourself, if that makes any sense? After we had photographed ourselves we were supposed to show them to the rest of the class and when I showed my pictures the teacher started to laugh and applaud "this is what I want you to do, this is a picture that reflect personality", that made me so happy to hear! 
 
The day continued to be good until I finished my last class and where suposed to go home, but by the time I finish (3.35) the traffic is INSANE! It took me around two hours to get home today... but now when I´m finally home I´m gonna study for my last test for this week! 
 


 
Ha en bra torsdag allihopa, nu ska jag kolla på Paradise Hotel och äta Marie Kex!! 

Underbart älskling!
Förstår läraren, för det här är ju du!!
Love you most!
Puss Pappi

Underbara bilder på en underbar tjej! Jag är så stolt över dig älsklingen! Puss ❤️❤️❤️




Kom ihåg mig?