Duktiga flickor!

Jag och Fanny är ta me fan duktiga. Vet ni vad vi har gjort idag? städat. Hur tråkigt som helst men helt underbart nu när det är klart, vi har till och med möblerat om vårat rum. Vi dissade en utekväll mot att städa, hur vuxet och tråkigt är inte det?! Jag är såå himla trött att jag faktiskt kan somna nunu. 

Idag hade jag test i Business, det gick väl sådär, menmen. Efter det åkte jag hem och körde ett litet magpass, så snart ska magrutorna ploppa fram! Efter det var jag tvungen att gå till The Grove för att ta kort inför en assignment som jag har tills på söndag. Uppgiften heter the desisive moment och innebär att vi ska ta kort på folk utan att kolla genom viewfindern, alltså hålla kameran vid bröstet typ och försöka få bra kort ändå på folk som rör sig. Himla jobbigt måste jag säga, folk fattar ju att man tar kort på dem, så man får några små irriterande blickar, lol. Fick inte alls många bra, men har väl några som är ok. 

Fanny and I have been pretty damn good today. you wanna know what we´ve been doing? Cleaning. Yes, boring, but it feel so good now when everything is clean and fresh, we also rearranged our room. We even ditched a night out for cleaning our apartment, how sad isn´t that? I´m so extremly tired that I could fall asleep any minute.

Had a test in Business class today, I didn´t do so well though. After my class I went home and did a little ab workout. Then I had to walk by the grove to take some pictures for my assignment, which is due on sunday. The assignment is named as the desisive moment, meaning that we´re supposed to take picture of people without looking through the viewfinder. It´s really hard I have to say, people get that I´m taking picture of them, so I get some irritated eyes on me sometimes, lol. 






 


 



Kom ihåg mig?