Dear Monday...


Usch vilken måndagsångest jag har haft idag alltså... Att behöva gå upp så tidigt är inte kul och sedan gå ända till halv fyra, och inte nog med det man kommer ju hem klockan halv 6 eftersom trafiken är för jävlig vid den tiden...ja, andra har det sämre, men man får klaga ibland! Idag var inte Titti i skolan så jag åkte själv till 3rd street, där jag köpte mig lite lunch, mys! Jag köpte mig faktiskt ett par vanliga svarta vantar och ett par svarta leggings, för det är hyfsat kyligt på mornarna nu alltså! 
 
Fick tillbaks mitt betyg på letter forms assignmenten i fotokursen idag, fick 94 av 100, så det blev ett A, wieeee! När jag kom hem från skolan var jag verkligen helt död, men ändå gick jag direkt till Trader Joe´s för att inhandla lite mat! Såååå skönt att ha skåpen fulla nu, har inte haft det på flera veckor känns det som, men nu är de fyllda så det räcker och blir över! Har suttit och käkat massa kakor och kollat på Paradise Hotel nu, måste egentligen plugga, men har verkligenverkligen INTE någon motivation till det över huvud taget, så tror nog jag tar några fler kakor och kollar på 90210 istället, hehe. Hoppas ni hade en bra måndag! 
 
Sweet dreams, god natt, god morgon eller vad man nu ska säga! 


 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?