Update

Hej kompisar, orkar inte skriva ett jättelångt inlägg så får bli en liten snabbis! Idag hade jag redovisning vilket gick piss, usch vad nervös jag var! MEN nu är det i alla fall över puuuh... Efter skolan gick jag hem och kollade på film med Jasse, vi kollade på We´re the millers, hahah asså verkligen sevärd! Satt och kollade på den och åt massa pepparkakor som vanligt, usch måste verkligen sluta med det, inte bra. Efter det så gick jag och Julia till T-mobile, sen vidare till ett svinmysigt café som vi hittade på 3rd street påväg mot beverly center, fick verkligen såndär Sverige känsla, de hade allt där, frukost, sallader, soppa, pizza och bakelser! Efter att vi suttit där ett bra tag gick vi vidare till beverly center där jag köpte mig två koftor, kan visa bild imorgon! Och vet ni vad jag åt TVÅ yogurtland idag, alltså jag mår så illa att jag kommer ALDRIG vilja äta det igen asså fyfyfyfyfyfyyyfyfyfy! två?! hur orkar man ens det! Aja en liten tjockisdag lite då och då kan väl vara gott... 
Nu ska jag och Julia kolla Grinchen och imorgon bitti blir det en pw på Melrose ! Så nu fick ni er en snabb liten update om mitt liv ! 
 
PÖSS









Kom ihåg mig?