Universal studios + Teri Hatcher

Hej mina vänner! Haft en helt underbar dag på Universal Studios med Julia idag! Jag sov hos henne och på morgonen åkte vi hemifrån vid halv tio tiden så vi var där redan när det öppnade! Eftersom det är Fredag vart det nästan inget folk alls, så himla skönt, vi slapp alla köer! Vi åkte Studio touren, Simpsons ride, Mumien, Transformers och Jurassic park adventure, sen såg vi på Shrek i 4D! Nu har jag verkligen åkt allt på Universal tror jag! Vi var där i ca 5 timmar!! Vi hade i alla fall jättekul, så det var de verkligen värt!
 
 
 


















Vet ni vad, sen när vi kom tillbaka så gick vi till The grove och det var tur det eftersom när vi väl var där så fick vi syn på Teri Hatcher, Susan Delfino i Desperate housewives!!!!!! Asså gud blev alldeles till mig, eftersom det är min favvoserie och dessutom hade vi ju varit i Wisteria lane tidigare på Universal Studios!! GAH!
 
 
En himla bra dag får jag väl säga! 
 
 
 
 
 

wow!!! :D

Va kul att träffa teri hatcher!!

härligt :)

Underbara bilder :-)

Svar: tack! :)
Jennifer Dise

ALLTSÅ JAG DÖÖÖÖÖR VILKA SNYGGA BYXOR!!! Dom ser typ stickade ut, men är det byxa eller jeans? Du är ba så jäla drop-dead gorgeous!!

Svar: TAAACK!!!! de är byxor! Men durå!??
Jennifer Dise

Vad är det du gör i LA? Är du där med en svensk kompis? Hur bor du?

Hitatde ett inlägg med massa frågor och svar nu, så du behöver inte svara på mina ;)

Svar: Okej så bra ! :D
Jennifer Dise

åh så roligt att varit där & så roligt att träffa henne! så avis :)




Kom ihåg mig?