This is what I call a good start on a sunday morning

Grekisk yoghurt med banan, mango och Kiwi
God morgon! Kan ni fatta att det redan är trejde advent idag eller?! Tiden går så fort, det känns helt overkligt att det snart är Julafton när det liksom är 25 grader och sol... det går inte riktigt ihop. Tog mig upp och körde ett träningspass i morse, inte så hårt men kände att jag bara behövde röra lite på mig. Körde ett program jag fick av min tränare som ser ut såhär:
 
Uppvärmning:

Intervall träning 20 min

Bålstabilitet-Ryggstyrka;

Utfallssteg med armarna ovanför huvudet 12x2/ben
Utfallssteg med bålrotation                      10x2/ben
Draken                                                     5x2/ben
Liggande bensträckning                           12x2/ben
Liggande bäckenlyft                                12x2/ben
Diagonalt arm- och benlyft                       10x2/ben
Ryggliggande benfällning                         10x2/sida
Dynamisk planka                                     20 st
Sidoplanka med rotation                          20st/sida
Sit-ups                                                   50 st
sid-dödaren                                            10x2/sida
Rygglyft med raka armar                          12x2
Rygglyft på kloss/plint                               8x2
Bensträck bakåt på kloss/plint                   8x2
Enhandrodd med hantel                             8x2/arm
Nedhopp från pallplint-landning                 10 st
 
Vet inte om ni känner igen styrkeövningarna, men det var i alla fall dessa jag körde, har ju fått förfrågningar om att lägga ut lite av de styrkeövningarna jag kör, so here it is! 
 
Nu väntar en HEL pluggdag, eftersom jag inte har pluggat något alls i helgen, har bara måndag kvar sen är jag klar! Ska bli så skönt att få släppa alla jobbiga tankar kring plugget och bara njuta! 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?