PACKAGE

 
 
Måndagar, like always, är uschfyochblä dagen! Upp tidigt, springa till massa lektioner, en helveteshåltimma, därefter gym och sedan en sjuuuukt lång hemresa i trafiken! Men dagen flöt på rätt bra ändå tycker jag allt! När jag kom hem satte jag mig och kollade på Paradise Hotel direkt och lagade mat! Sen kommer Titti in genom dörren med ett paket till MOI! Blev jätteglad!! Dock står det inte vem det är ifrån men jag kan nog gissa i alla fall!  Blev såååååååå glad det gjorde hela min dag, det var massa träningsprogram med olika styrkeövningar och ett helt paket Swebars!! Alltså nu har jag så många swebars att snart blir jag väl en själv! 

Nu ska jag fortsätta kolla på 90210! 
 
Lots of Love !!!

Vilket härligt paket!

Åh, vad kul med paket! :) Kram

Härligt ;)




Kom ihåg mig?