När lektionen är tråkig...

Go'morron bloggen! Är sådär riktigt glad och lycklig idag. Jag tror jag vet vad det beror på, för idag är det faktiskt min sista långa dag i skolan. Jag har skrivit klart mitt arbete i sport psychology som jag alldeles strax ska lämna in (ja, jag bloggar just nu under min lektion hehe), sen har jag Esl, photo och final i Fitness lab!  Imorgon är jag ledig, onsdag har jag en lektion och torsdag en lektion sen är de helg igen och SEN på måndag har jag två lektioner och efter det är jag KLAR! 

Vet ni vad... De var 4 ynka grader i morse när vi gick till skolan....4!!?! Asså jag frös som jag vet inte vad, men tur som är att det alltid blir varmare på dagen, i veckan ska de vara 20 grader ändå! Ville bara dela med mig av att de faktiskt inte alltid är varmt här i LA, så pippis ta med jacka och jeans när du kommer ❤️


Hoppas ni haft en bra start på denna veckan! 

Skönt att en julledighet väntar!

Svar: Verkligen!
Jennifer Dise

Alltid härligt när man kan lämna in skolarbeten! :D Hoppas att du får en bra vecka! :)

Svar: Detsamma:)
Jennifer Dise

💃💃💃💃💃💃

Svar: 👏👏👏
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?