My other half, my best friend, my sister!

Jag är så obeskrivligt glad. Ingen kan vara gladare än jag, absolut ingen! Idag åkte jag och Fanny till flygplatsen, i 40 minuter stod vi två blonda tjejer och skakade av nervositet, det var så jobbigt att vänta, men tillslut får jag syn på min lilla pippis och bara springer fram och kramar henne. Obeskrivlig känsla, det kändes som en liten pusselbit kom på plats igen. Nu har vi precis varit ute och ätit på The Grove, men eftersom de är rätt så jetlagade just nu, så blir det bara lite filmmys (om hon ens håller sig vaken till den...)! 

Japp världens lyckligaste!! 



 

<3
Ha det riktigt jäkla kul tillsammans nu!
Puss

Svar: ❤️
Jennifer Dise

Per

Härligt! Ha en riktigt skön jul nu! Yvonne hälsar! Kram från oss!

Svar: Tack detsamma! Hälsa tillbaka från oss kram
Jennifer Dise

Önskar dig och Fanny, Titti med gäster en riktigt GOD JUL kram från Mariette, Michael, Kiffe och Oliver .-)

Önskar dig och Fanny, Titti med gäster en riktigt GOD JUL kram från Mariette, Michael, Kiffe och Oliver .-)

Svar: GOD JUL på er med där hemma! Hoppas ni har det bra! KRAM
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?