Lördag

Ojoj idag har det varit en riktig fixar dag! Jag och Linnea började med att gå till The grove, hittadelite kläder som jag nog ska köpa till mig själv och slå in inför julafton hehe... Efter det så käkade vi en jättegod lunch på Wholefoods!! Handlade även hem lite mat för veckan, det var verkligen tomt på matfronten innan, så deet vart behövligt! Och vet ni vad!? nu har vi alla storstädat tillsammans och det har verkligen varit så jävla äcklig här hemma så länge nu, det känns som en ny lägenhet nu... perfekt innan jul, så man kan få lite hemma-mys-känsla! 
Kvällen avslutades med lite mat och kortspel med mina roooomiesar! 

Bjuder på en bild på min goa lunch
 
Nattinatti ♥

Vilken underbar blogg du har!

Svar: tackar :)
Jennifer Dise

Whole Foods, jag hoppas verkligen att det kommer till Sverige en dag. Jag ÄLSKAR den affären. Vi behöver mer sådant hemma i Svedala!

Svar: Ja verkligen! Vet inte hur jag ska klara mig när jag kommer hem till Sverige haha
Jennifer Dise

Gott!

kan du inte göra en dags film någon gång eller lägga ut filmer ifrån LA? :)

Svar: Jo absolut, ska försöka börja göra det :)
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?