Jaden Smith and Dinner

Asså äntligen är det över, nu har jag två månaders lov, inget att tänka på över huvud taget!  Jag bryr mig verkligen inte om hur det gick på proven idag, jag är bara så himla glad att det är över, så skönt att slippa ta bussen till skolan. 
 
I dag sa vi även hej då till vår lilla Jasse som ska hem till Sverige över julen, och efter det gick jag, Titti och Fanny iväg till The Grove för att käka på Planet Dailies för att fira vår ledighet! På vägen dit gissa vem vi möter!? Jaden Smith! Assåå gaaaah! Han var där med bland annat "Rico" från Hanna Montana haha, och Kim Kardashians syster... Vi fick ingen jättebra bild eftersom han ville att det skulle ske "diskret", han själv var ju inte jättediskret när jag gick fram för att fråga om vi fick ta kort med honom, han började dansa för oss, snacka om att vara allt annat än diskret! Två kändisar på mindre än en vecka, inte dåligt!
 
 











Nu ska jag gå och nana, men först ett avsnitt av Sex and the city! 
 
Puss&Kram
 
 

Verkar awesome.
Och sex and the city är så himla bra, vilken av alla karaktärer är du mest lik? :D

Svar: Oj skulle nog säga carrie eller charlotte!!
Jennifer Dise

Himla häftigt att träffa på dom, väldigt avis!




Kom ihåg mig?