IKEA

Idag tog Linnea sitt lilla pick och pack och är nu påväg hem till Sundsvall i Sverige, så nu är det bara jag, Fanny och Titti i lägenheten...I alla fall så åkte jag, Fanny och Titti till IKEA idag för att inhandla lite saker till julen! Jag och Fanny åt lite swedish meatballs med lingonsylt och brunsås, så gott!!! Köpte julskinka, ost, lingonsylt m.m och såklart Pepparkaksdeg och julmust, gaaah så gott det ska bli! 

 
 

köpte även lite skorpor, så pippis nu kan du förvänta dig en riktig jul här i LA! <3

<3

Ida

Julmust kan man ju bara inte vara utan! ;)

Tur man har IKEA när man bor utomlands, så man kan handla skinka och dylikt. Nu kan man även köpa Alladin choklad ask, mums!

Svar: Verkligen! Såg ingen alladin...
Jennifer Dise

Jag bara måste till IKEA snart!

Per

IKEA saves the day! Och den svenska julen... :)

Svar: verkligen!
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?