FINAL PORTRAITS

Äntligen äntligen är jag klar med min sista assignment inom foto... Har inte lagt ner jättemycket tid om jag ska va ärlig, så får skylla mig själv om jag inte får ett jättebra betyg. Men jag har i alla fall 3 bilder och det är huvudsaken. 
1. Self-portrait.
Här satte jag upp ett lakan och en reflector, som gör att ljuset blir finare. Sen satte jag fanny framför kameran för att ställa in alla inställningar så att det skulle bli rätt, sen bytte jag och Fanny plats så att jag kunde vara i bilden istället och sen tryckte Fanny på knappen, sen var det KLART! Blev riktigt nöjd faktiskt...Tack för hjälpen Fanny!

2. Enviromental portrait
Jag valde att gå till ett gym för att visa en persons vardag! Använde mig även här utav en reflector. 

3. Portrait.
Här blev inte ljuset lika bra, för det var molnigt ute osv så fick inte riktigt till rätt exposure... men har inte tid att ta om den heller! Varför bakgrunden inte ser svart ut är för att ljuset relfekteras och Jasse har såpass svart hår själv, vilket gör att bakgrunden ser lite grå ut. Men jag hoppas han godkänner det i alla fall!
 
 

Jättefina kort!
<3

Per

Bra bilder! Det tar sig! :)

Svar: tack:)
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?