December 1

 
 
Good morning December 1! I morse vaknade jag upp till ett soligt 24 gradigt LA, julkänsla <3333 hade faktiskt inte klagat om det hade varit lite kyligt och mörkt första advent... I alla fall så tog jag mig till gymmet och körde lite cross training och sen kom jag hem och satte mig och kollade på Julkalendern, Barna Hedenhös uppfinner julen! älskar att kolla på julkalendern! Nu ska jag snart ut och köpa lite julpynt och pepparkakor också, så blir det ännu mer julstämning! Trevlig första advent allihopa!
 
PUSS

Jag älskar också att kolla på julkalendern! :D om du är intresserad av att veta vad jag tycker om jul och nyår så är det bara till att kika in på min blogg varje dag fram till jul då jag kommer att lägga upp en minijulkalender, så varje dag laddar jag upp en videoblogg :)




Kom ihåg mig?