BLACK FRIDAY- Go big or go home

En annan speciell sak i USA dagen efter Thanksgiving är BLACK FRIDAY. Under Black Friday så har nästan alla affärer stor rea på sina varor. Folk står och köar på natten för att komma in har jag hört. Jag, Fanny, Jacob och hans roomies kände inte riktigt för att gå upp vid fem tiden när de andra skulle gå bort till shopping gatan state street för att spendera pengar på rean, så vi bestämde för att gå dit vid 12 tiden istället. Blev faktiskt lite besviken för alla hade sagt att det var sjukaste rean och att folk slåss för att få grejerna, och att det till och med är någon som dör varje år under rean (inte för att jag vill att det ska hända), men när vi kom dit så var det väl mycket folk men rean var inget speciell, som vilken rea som helst. Kanske var det för att vi var där senare plus att den nog är mycket värre i LA och andra storstäder! MEN trots det så fick vi med oss en del påsar hem både jag och Fanny. Vi spenderade 5 timmar totalt i alla butiker, så vi tog slut på pojkarna haha, så de bestämde sig för att gå hem under tiden och hämta bilen för att sedan komma tillbaka för att hämta oss med våra påsar hehe! 

 
 
Fick med mig; två t-shirtar, en skjorta, ett par vita byxor från A&F. En svart halsduk från American Apparel. Ett puder och rengörings kit från Clinique och en parfume roller från Viktor&Rolf Flowerbomb! 
 
 

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram




Kom ihåg mig?