Back on track

Like usual är mina tisdagar väldigt chill, tar mig till skolan, sitter där i typ en timma sen åker jag hem igen, fett ovärt, men hellre det än att vara kvar i skolan! När jag kom hem la jag mig i sängen och tog en Power nap, det behövdes! Sen var jag sådär riktigt taggad på att gå till gymmet, eftersom min tränare Robert har skickat en massa styrkeprogram till mig, så jag får lite stuktur på det hela! HAHAHA gud vad jag blivit "ovältränad", alltså brukar inte göra sådan styrka som jag gjorde på gympan förr, det har liksom blivit de klassiska övningarna; planka, sit ups och armhävningar ni vet, men idag körde jag ett all around program typ, som var lite armar, rygg, mage och ben, och sprang i 40 min, ett riktigt gött träningspass faktiskt! Nu ska jag ta mig en Swebar Lemon och kolla på PH! 

Vet inte om mina underbara och saknade teammates läser min lilla blogg men om ni gör de, så kötta nu hårt som fan på träningen imorgon (onsdag), så ska jag gå upp tidigt för att kolla på er live och heja på lördag när ni tävlar!

 
 
PUSSISAR 

Hej! kan inte du lägga upp bilder på de styrke programmen? hade varit så kul att testa dem!:):) Hoppas allt är bra kram!




Kom ihåg mig?