After all, it´s christmas time...

Ojojoj idag har både mitt och Linnéas kreditkort fått jobba, haha! Jag gick verkligen all in som jag faktiskt hade planerat! Har sparat så bra och vill ha lite riktig jul när jag är här, så tänker att jag köper saker och slår in till mig själv hehe! Köpte ju såklart inte bara till mig själv. Vi var på 3rd street promenade hela dagen verkligen, så är helt slut nu. Idag gick jag in i en butik som jag aldrig varit i innan, min tränare tipsade mig om den och jag kan säga att det har fått en ny stammis, Free people heter butiken! Tydligen är det Maria Montazami´s och hennes dotters favvobutik. Jag är sjukt nöjd med mina köp, men vet ju inte vad de är så ni och jag får väl se på julafton hihi! 

 
 
 

Nu kommer jag snart somna för jag är så trött i hela kroppen, men som man säger shop until you drop! 
 
 

Åh va kul att shoppa!

nice!!!!! jätte kul med att shoppa, bästa som finns :D

Guuudd Starbucks!!!

Åh vad kul och shoppa!

Va roligt att julshoppingen gick bra :)

Åh, victoria secret. Kärlek.

åhhh <3 <3

Gud vad avundsjuk jag är på er!! Fina bilder ;)

Svar: Tack!:)))
Jennifer Dise

Så roligt med shopping :D




Kom ihåg mig?