2:a advent

Somnade om direkt efter jag kollat på JSM finalen i gymnastik, så sjukt stolt över mitt lag som har blivit så duktiga! Men när klockan blev nio kände jag att det var dags att ta mig upp eftersom jag har så sjukt mycket plugg, men inte fått gjort något alls den här helgen... Jag börjar bli lite friskare nu så det är skönt. 

Idag är det ju även andra advent vilket betyder att det inte alls är långt kvar till JUL och desssutom tills min syster och Fannys pojkvän Anton kommer den 22 December!! Längtar så! Gjorde lite gröt med blåbär, kanel och coconutmilk vanilla, tände två adventsljus och satte på årets julkalender! Någon mer som tycker att den är lika bra som jag tycker?! Älskar att Björn är med haha, så söt! 

 
Nu ska jag sätta mig och plugga! Trevlig andra andvent eller vad man säger :) 

Så mysigt det ser ut gumman! Trevlig andra advent till dig också! ❤️❤️❤️

Min lilla julfantast till dotter... Älskar att du gillar julen så mycket <3
Du för farmors traditioner vidare <3
Skönt att höra att du mår lite bättre.
Älskar dig mest!
Puss

Svar: <3 älskar dig mest
Jennifer Dise

Ia

❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Jennifer Dise




Kom ihåg mig?