HOLLYWOOD SIGN

Idag tog vi en hajkingtur upp till Hollywoodskylten! Det var sååå skönt när man äntligen kom fram, jag hade sådan träningsverk i rumpan från mitt gympass igår så det kändes i både lår och rumpa vill jag säga när man gick uppför dessa backar! Jag hade egentligen velat nudda skylten men vi vågade inte för det var massa helikoptrar över oss och det är ju inte så roligt om man blir tagen haha! Efter det gick vi längs hollywood blvd och satte oss på ett Crepés ställe och åt, allla va så grymt hungriga eftersom vi inte hade ätit sedan frukosten! Här är bilderna från vår lilla hiking































 

kul :D

Åh vad grymt!! :D

Fina bilder och fin blogg!

Klicka gärna in på min blogg, skriver mycket om träning/kost/hälsa, men även om ett ungdomsliv! Ha en bra dag

åh vad härligt!!!

Underbart, har alltid velat åka dit :)

bra vardagsmotion :)

Vänta nu här ett tag "rattlesnakes" i Hollywood? Seriöst? :S Det hade jag ärligt talat ingen som helst aningen om.

Där ser man...




Kom ihåg mig?